بازی رساندن توپ های عاشق به هم با بهره گیری از قوانین فیزیکی آیکون

Love Balls

بازی رساندن توپ های عاشق به هم با بهره گیری از قوانین فیزیکی
4.2 (547343) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی

وقتی کسی را دوست داری حاضری هر کاری را انجام دهی تا به او برسی اما همان‌طور که می‌دانید همه عشق به وصال ختم نمی‌شوند و گاهی ممکن است خانه‌ی آرزوهای دو فرد توسط کسی یا چیزی خراب شود.و البته هم هستند کسانی که با کمک به زوجین باعث می‌شوند به هم برسند و کلبه زیبای عشقشان را بسازند.بازی Love Balls روایتی فانتزی از عشق دو توپ زیبا است که در تلاش هستند به هم برسند ولی کسی یاری‌شان نمی‌کند و تنها شما هستید که می‌توانید آن‌ها را به هم برسانید پس با کشیدن خطوطی آن‌ها را به حرکت درآوردید و به سمت هم هل دهید.

در این بازی باید با کشیدن خطوطی که از قوانین فیزیکی پیروزی می‌کنند توپ‌ها را تکان دهید و به سمت یکدیگر هل دهید فقط توجه داشته باشید اگر خطی که می‌کشید از قانون جاذبه پیروی می‌کند و مثلاً اگر خطی را در بالای صفحه می‌کشید اگر بدون نگهدارندِ باشند به زمین می‌افتند.

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.6.2
  • اندازه : 60M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/01/06

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود