Butcher X – Scary Horror Game v1.7.3

ماجرا از زمانی شروع شد که شما مجبور شدید به یک بیمارستان مخوف بیمار های روانی بروید بیمارستانی که سال‌ها پیش به دلیل اتفاقاتی که برایش پیش‌آمده بود بسته‌شده بود.این بیمارستان که در تاریکی فرورفته روح قصاب سنگ دلی را در خود محبوس کرده و هر کس تاکنون آنجا رفته سالم برنگشته شما هم اگر می‌خواهید در قالب شخصیت بازی به بیمارستان بروید مواظب خود باشید چون شاید از پشت سر توسط قصاب موردحمله قرار گیرید.

بازی Butcher X – Scary Horror Game مأموریت‌های بسیاری انتظار شما را می‌کشد و فقط در هنگام انجام آن‌ها چند نکته را باید موردتوجه قرار دهید یک هیچ سروصدایی نداشته باشید دو در هنگام انجام مأموریت به زمان هم توجه داشته باشید. در ضمن گفته می‌شود قصاب برای این‌که بتواند از سیطره تاریکی نجات پیدا کند باید شما را بترساند پس نگذارید به هدف اش برسد.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود