بازی پاسور آیکون

Pasoor

بازی پاسور
4.3 (2354) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , کارتی

بازی یازده یکی از بازی‌های کارتی معروف و قدیمی در خاورمیانه است. این بازی که به‌صورت چهارنفره یا دونفره انجام می‌شود افراد را در دو گروه قرار می‌دهد و به هر فرد 4 کارت می‌دهد و در انتها 4 کارت را هم‌روی زمین قرار می‌دهد هر فرد در هنگامی‌که نوبتش است می‌تواند کارتی را بی اندازد و اگر جمع کارت وی با کارتی روی زمین یازده شد می‌تواند آن کارت و کارت خودش را بردارد و در بخش امتیازاتش بگذارد. البته اگر کسی سرباز بی اندازد می‌تواند همه کارت‌های روی زمین به‌جز شاه و بی‌بی را بردارد. افزون براین اگر کسی شاه یا بی‌بی داشت و روی زمین هم شاه یا بی‌بی بود می‌تواند آن‌ها را بردارد.

هرگاه روی زمین‌بازی یک کارت بود و شما می‌توانستید آن را بردارید با انداخت کارت خود درواقع سور زدید و 5 امتیاز را از آن خود کردید. بازی تا آخرین برگ انجام می‌شود سپس برای شمارش کارت به این شیوه عمل می‌شود:

اگر فردی هفت خاج را برای خودکرده بود هفت امتیاز می‌گیرد

10 خشت سه امتیاز دارد

2 خاج دو امتیاز

سرباز یک امتیاز

هر تک یک امتیاز دارد

Pasoor 11 این بازی جذاب را به قاب دستگاه‌های اندرویدی شما آورده تا لحظات شادی را در چالش با رایانه تجربه کنید. در ضمن بازی فوق فاقد هرگونه امکان پرداخت مالی است.

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 11
  • اندازه : 0K
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/11/11
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • هنوز دان نکردم

  • سلام
    من بانصب اپلیکیشن شما خیالم راحته اپ های امن دانلود میکنم
    ولی گاهی سابقه دانلود حذف میشه
    کاش ثبت نام کرده وحافظه اس دی دلیت نشه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود