بازی شبیه ساز کامیون حمل ماشین آیکون

Vehicle Transporter Trailer Truck Game

بازی شبیه ساز کامیون حمل ماشین
4.1 (6228) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی

تاکنون تریلرهای حمل ماشین را دیده‌اید؟ این ماشین‌های بزرگ باید ابتدا با قرار دادن پل یا در قرار گرفتن در یک جای شیب‌دار ماشین‌ها را سوار خود کنند و پس از اطمینان از محکم بودنشان از مسیرهای دشوار عبور کنند تا به فروشگاه‌های هدف برسند و خودروها را به آن‌ها بدهند.این کار یکی از چالش‌برانگیزترین کارهاست چراکه اگر ماشین مربوطه آسیب ببیند راننده باید پاسخگو باشد و با جاده‌های ناهموار احتمال بروز مشکل بسیار بالاست. Vehicle Transporter Trailer Truck Game از شما می‌خواهد این چالش را بپزید و پشت فرمان تریلرهای حمل ماشین به شینید و خودروها را به مقصد برسانید.

در بازی باید ماشین‌های مثل لیموزین،پرادو،جیپ و ماشین‌های لوکس دیگر را حمل کنید و پس از گذشت از کوهستان و ترافیک‌های شهر به مقصد برسانید.

 

ویژگی ها:

امکان اجرای بازی به صورت آفلاین

کنترل های فرمان چندگانه

ماموریت حمل و نقل در بزرگراه ها

سیستم ترافیکی هوشمند

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 2.3 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.2
  • اندازه : 47M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/06
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود