Crime Fighter Action Hero v1.1

دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی همه‌ساله شاهد داستان‌های جدید از قهرمان‌هایی هست که تمام توان خود را برای مبارزه با بی‌قانونی و جنایت می‌گذارند.داستان این فیلم‌ها همواره از قهرمان‌هایی سخن می‌گوید که از کوه مشکلات گذشته‌اند و به‌پاس پیروزی بر آن‌ها قدرت یافته‌اند. بازی Crime Fighter Action Hero داستان مردی است که با ورود یک عنکبوت به بدنش زندگی‌اش تغییر می کند و قدرت‌های ماورایی به دست می‌آورد و چون سرشت پاکی دارد به نبرد با مجرمان می‌پردازد اما در این راه باید از بالای ساختمان‌ها بپرد و با تارهایش مجرمان را به سزای اعمالشان برساند.اگر مایل هستید با او این ماجراجویی‌ها را تجربه کنید در مراحل مختلف بازی همراه مرد عنکبوتی باشید بازی را دانلود کنید.

در ضمن دقت داشته باشید تلاش‌های شما می‌تواند ترس را در دل اراذل‌واوباش شهر بی اندازد که به‌وسیله آن بتوانید کنترلشان کنید.

 

ویژگی ها :

گیم پلی جذاب

حملات بی رحمانه

جنایت کاران یک اسحله خانه بزرگ دارند

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود