Selfie Camera Expert v1.1

آیا تاکنون از خود خویش انداز(سلفی) گرفته‌اید؟آیا جوش و لکه‌های صورتتان تصاویر سلفی را خراب می‌کنند؟آیا تاکنون پیش‌آمده است به علت نور نامناسب کیفیت تصاویر سلفی‌تان پایین آمده باشد؟راه چاره همه این مشکل‌ها استفاده از برنامه Selfie Camera Expert است که نرم‌افزاری حرفه جهت گرفتن تصاویر سلفی و ویرایش آن‌هاست.با این برنامه عکس بگیرید سپس با بهره‌گیری از امکان لکه‌گیری لکه و ناهمواری‌های صورتتان را بپوشانید.اگر هم نور مناسب برای عکاسی نداشتید می‌توانید با اعمال فیلتر مناسب کیفیت عکس را بالا ببرید.

در ضمن اگر می‌خواهید تصاویر خود را برای دیگران به اشتراک بگذارید قبل از اشتراک‌گذاری کمی ویرایششان کنید و با افزودن متن و فیلتر آن را ارسال کنید تا به‌نوعی هنر خود را ‌به بیننده القا کرده باشید.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود