بازی جذاب فرار از پلیس آیکون

Police Runner

بازی جذاب فرار از پلیس
3.7 (7114) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی

رعایت قوانین یعنی احترام به حقوق دیگران و هر کس به حقوق دیگران احترام نگذارد توسط جامعه تنبیه می‌شود که ابزار این تنبیه پلیس است.پلیس هرکسی که قانون را زیر پا بگذارد دستگیر می‌کند ازاین‌رو بسیاری از افراد که جرمی انجام دادن با دیدن پلیس فرار می‌کند و اگر مهارت بالایی در گریختن داشته باشند شاید بتوانند به دست پلیس زندانی نشوند.بازی Police Runner داستان ماشینی است که باید از پلیس‌ها فرار کند و بامهارت هایش در دریفت کشیدن آن‌ها نابود کند هرچقدر ماشین پلیس بیشتری در دریفت های او نابود شوند امتیاز اش بیشتر است.برای این‌که بتوانید با این ماشین دریفت بکشید کافی است انگشت خود را روی نمایشگر بگذارید و به مقداری که لازم می‌دانید دریفت بکشید.

در این بازی هر چه قدر مهارت رانندگی‌تان بیشتر باشد پاداش بیشتری می‌گیرید و می‌توانید خودرو خود را بهبود ببخشید و درنبرد با ماشین‌های پلیس و تانک‌ها قدرتمندتر حمل کنید.

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.1.1
  • اندازه : 50M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود