بازی فکری هسته شعله ور آیکون

Flaming Core

بازی فکری هسته شعله ور
4.3 (2320) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فکری

حتماً شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که دنیای پیرامون ما دیگر آن جهان ساده بر پایه روابط انسانی نیست و الگوریتم‌ها هستند که فرمان روایی می‌کنند. در چینن شرایطی دنیای حقیقی و زیبای انسان غرق در زرق‌وبرق دنیای مجازی شده است.بازی Flaming Core داستان چند هکر را روایت می‌کند که نظم جهان زیبای ما را بر هم زدند و در جدال با یکدیگر در حال نابودی دنیا هستند و شما باید به‌عنوان یک هکر خوب به نبرد با آن‌ها بپردازید با هدایت هسته‌تان دنیا را نجات دهید.

در این بازی باید هدایت گویی(هسته‌ای) را بر عهده بگیرید و با هدایت اش در مسیری دشوار به هدف مشخص‌شده برسید. فقط دقت داشته باشید که در مسیرتان به دیواره‌های آتشین برخورد نکنید چراکه با برخورد به آن‌ها نابود می‌شوید و امید جهانیان را از بین می‌برید.

در این بازی جذاب باید در 160 مرحله جدال با هکرهای باهوش را تجربه کنید و با استفاده از استراتژی‌های جدید مراحل دشوار بازی را پشت سر بگذارید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.1.5
  • اندازه : 84M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/02/20

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود