بازی هدایت فضا پیما برای شکستن خط های زرد رنگ آیکون

Break Liner

بازی هدایت فضا پیما برای شکستن خط های زرد رنگ
4.3 (7510) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , سرعتی

شاید زمان آن رسیده است که از زمین کوچک مان به دنیای بزرگ کهکشان ها سفر کنیم و با گذشتن آخرین سیاره سامانه خورشیدی پا به دنیای ناشناخته ها بگذاریم.بازی Break Liner فضا پیمایی قدرتمند را برای شما آماده کرده است تا سوار بر آن با سرعت نور از سیاره ها بگذرید و به اکتشاف بپدازید.

Break Liner را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های شرکت Ketchapp داست چراکه بیشتر بازی‌های این استودیو گرافیکی ساده و مینیمال دارند ولی این بازی گرافیکی چشم‌نواز و آرامش‌بخش دارد و همراه با گیم پلی اعتیادآورش توجه بسیاری از کاربران به خود جلب کرده است .در این بازی باید فضاپیمایی قدرتمند و سریع را هدایت کنید و با شکست خطوط زردرنگ سرعتش را بیشتر کنید. البته دقت داشته باشید که خطوطی بارنگ‌های دیگر مشخص‌شده‌اند موجب نابودی فضا پیما می شوند و باید از آنها دوری کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.1.1
  • اندازه : 29M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/03/09

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود