نرم افزار آخرین خبر برای دسترسی سریع به جدید ترین خبر ها آیکون

akharin khabar

نرم افزار آخرین خبر برای دسترسی سریع به جدید ترین خبر ها
4.3 (3893) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

200 سال پیش که اولین روزنامه در ایران انتشار پیدا کرد کسی فکر نمی‌کرد این صنعت با سرعتی سرسام‌آور پله‌های محبوبیت را بپیماید و به محبوب‌ترین رسانه کشور تبدیل شوید.نرم‌افزار روزنامه‌ای در بستر اندروید است که با هزاران با دانلود از مارکت های اندرویدی جزء محبوب‌ترین رسانه‌های مجازی است .شما به‌وسیله این نرم‌افزار به‌راحتی از اخبار روز دنیا مطلع می‌شوید و می‌توانید با توجه به تحلیل‌های جامع این سرویس خبری کار اقتصادی را خود برای آینده برنامه‌ریزی کنید.

 

تغییرات نسخه 9.7.2 :

اضافه شدن بخش نمایش فایل های چند رسانه ای

امکان بخش موسیقی با کیفیت بالا

بهبود کاشی مربوط به استان ها

امکان جا به جایی کاشی استان ها

امکان پاسخ به کامنت ها

اضافه شدن کاشی نظر سنجی از کاربران

اضافه شدن دسته بندی موضوعی در بخش آشپزی من

رفع خطا در بخش خدمات پرداخت

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 9.7.2
  • اندازه : 10M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/03

ویدیوی معرفی

 

بخش های صفحه اصلی نرم افزار آخرین خبر

اگر اهل دنبال کردن تیترهای داغ هستید با باز کردن این برنامه به ناب‌ترین‌های آن‌ها دست پیدا می‌کنید و در صفحه‌ای با طراحی کاشی شکل با جدیدترین خبرها در حوضه‌های گوناگون روبه‌رو می‌شوید.

اخبار برگزیده

برای اینکه از مهم‌ترین خبرهای روز آگاه شوید کافی است روی کاشی اخبار برگزیده کلیک کنید تا گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار روز را به انتخاب سردبیر این سرویس خبری ببینید.

ورزشی

با ورود به کاشی ورزشی این برنامه می‌توانید تیم محبوبتان را انتخاب کنید و آخرین اخبار را در موردش مطالعه کنید.

سیاسی

این کاشی برای کسانی است که به دنیای پر رمز و راز سیاست علاقه دارند.

سینما و چهره‌ها

این کاشی به دینای جذاب سلبریتی ها می‌پردازد و از جدیدترین حاشیه‌های آن‌ها آگاهتان می‌سازد.

جامعه و حوادث

اگر می‌خواهید با جامعه پیرامونتان بیشتر بشناسید و برای خطراتی که پیشروی‌تان است تصمیمی بگیرید پیشنهاد می کینم اخبار این کاشی را دنبال کنید.

چندرسانه‌ای

در بخش چندرسانه‌ای برنامه محبوب‌ترین فیلم‌های دنیای مجازی قرار داده‌شده است تا در کنار آگاهی تیترهای داغ مجازی لحظه‌ای از دغدغه‌های روزانه رهایی پیدا کنید.

موسیقی

این کاشی برای کسانی ساخته‌شده است که برای گوش‌های خود احترام قائل هستند و هر موسیقی‌ای را نمی‌شنوند.در این قسمت جدیدترین خبرهای دنیای موسیقی را مشاهده خواهید کرد و جدیدترین آهنگ‌ها را باکیفیتی بالا گوش خواهید داد.

دخترونه- زنونه

کاشی دخترانه – زنونه جدیدترین خبرهای حوضه زنان را اختیار بانوان قرار می‌دهد و با استفاده از توصیه‌های پزشکی این سرویس می‌توانند از رازهای سلامتی آگاه شوند

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود