بازی قارچ خور جدید با 140 مرحله آیکون

Super Bino Go - New Games 2019

بازی قارچ خور جدید با 140 مرحله
4.3 (50508) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , دسته‌بندی نشده , ماجراجویانه

کودکی بیشتر دهه شصتی‌ها و هفتادی‌ها به بازی قارچ خور گره‌خورده است چراکه این بازی کودکان را به ماجراجویی دعوت می‌کرد و می‌خواست در قالب صدها مرحله متفاوت از چالش‌ها بگذرند و شاهزاده را نجات دهند. البته نجات شاهزاده به همین سادگی‌ها هم نبود و باید با غول‌های خشمگین مبارزه می‌کردی و شکستشان می‌دادی.اگر می‌خواهید  این نوستالژی کودکی‌تان را دوباره تجربه کنید بازی قارچ خور جدید ما به نام را دانلود کنید و با کمک ترفندهایی که از این بازی به یاد دارید مراحل را پشت سر بگذارید.

بازی جدید قارچ خوری که در این پست معرفی کردیم کمی با بازی اصلی از لحاظ قواعد متفاوت است چراکه در این بازی باید هفت جزیره را برای پیدا کردن شاهزاده خانم بگردید و 140 مرحله را پشت سر بگذارید افزون بر این برای هر مرحله محدودیت زمانی چهارصدثانیه‌ای وجود دارد که صورت انجام ندادن مأموریت در این بازه گیم آور می‌شوید.در ضمن تنها را گسترش توانایی‌های قارچ خور جمع‌آوری سکه‌ها و خرید مهارت‌هاست.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.3
  • اندازه : 17M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/05/18

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود