نت برگ - اولین و بزرگترین سامانه تخفیف آیکون

NetBarg

نت برگ - اولین و بزرگترین سامانه تخفیف
4.3 (2785) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

دلال‌ها مهم‌ترین عامل افزایش قیمت تمام شده کالاها برای مشتری هستند از این رو حذف آن‌ها می‌تواند قیمت اجناس را تا حد چشم گیری برای مشتری پایین بیاورد.در همین راستا گروه نت برگ برای کاهش هزینه مشتریان و افزایش فروش فروشندگان نرم افزار نت برگ را راهی مارکت های بزرگ اندروید کرده‌اند.این برنامه در حوضه‌های گوناگون با ارائه دهندگان خدمات و تولید کنندگان قرار داد دارد و قادر است قیمت تمام شده خدمات و کالاها را برای شما کاهش دهد.اگر می‌خواهید از خدمات این برنامه که در ادامه توضیح داده می‌شود استفاده کنید کافی است آن را از بخش دانلود دریافت کنید.

 

تغییرات نسخه 3.0.8 :

بهبود عملکرد برنامه

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.0.8
  • اندازه : 6M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/08/22

ویدیوی معرفی

ثبت حساب کاربری در نت برگ

برای اینکه بتوانید در مورد کالاها و خدمات نظر بدهید نیاز به این است که در نرم افزار نت برگ عضو شوید برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید.

  1. نرم افزار را از کادر بالا دانلود کنید.
  2. پس از نصب به قسمت پروفایل بروید.
  3. دکمه ثبت نام را بزنید.
  4. نام و نام خانوادگی‌تان را همراه با آدرس ایمیل در جاهای خواسته شده بنویسید.
  5. با زدن تیک قوانین برنامه را قبول کنید.
  6. استان خود را وارد نمایید.
  7. دکمه ثبت نام را بزنید تا یکی از کاربران نت برگ شوید.

ویژگی های نرم افزار نت برگ

دسته بندی‌های نت برگ

نت برگ دارای دامنه‌ی گسترده‌ای از کالا و خدمات می‌باشد و در دسته‌های رستوران ،فست فود،تفریحی،ورزشی،پزشکی،سلامت،هنر،تئاتر،آموزشی،زیبایی،آرایشی و کالا فعالیت می‌کند

کد تخفیف

اگر می‌خواهید برخی از کالاها را با تخفیف باور نکردنی دریافت کنید کافی است به نرم افزار نت برگ بروید و در بخش دسته بندی دنبال کد تخفیف باشید تا با کلیک بر روی آن از تعداد بسیاری کدها تخفیف بهره‌مند شوید.

بخش نزدیک من

اگر مایل نیستید برای استفاده از خدمات و کالاها راه زیادی را بروید کافی است بخش نزدیک من برنامه را باز کنید و از کالاها و خدمات نزدیک به خودتان استفاده نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود