بازی گوی های رنگی آیکون

Dancing Road: Colour Ball Run!

بازی گوی های رنگی
4.1 (21395) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , سرعتی

بسیاری از روانشناسان معتقد هستند که رنگ‌ها تأثیری زیادی در حالات روحی فرد دارند و موجب بروز رفتارها در او می‌شوند. مثلاً رنگ مشکی باعث کاهش نشاط می‌شود و انرژی فرد را می‌گیرد و رنگ قرمز او را به وجد می‌آورد و انرژی‌اش را برای انجام کار بالا می‌برد.افزون بر روانشناسان کارشناس‌های فروش هم بر تأثیر رنگ بر میزان فروش اذعان دارند و معتقد هستند هرچقدر رنگ آمیزی محیط خرید بهتر باشد فروش افزایش می بیابد.بازی شما را به دنیای رنگارنگ گوی‌های رنگی می‌برد و رد فضایی ماورایی از شما می‌خواهد با تمام تمرکزتان گوی را حرکت دهید و از برخوردش با گوی‌هایی که رنگ دیگری دارند جلوگیری کنید.

در حقیقت وظیفه‌تان این است با چپ و راست کردن گوی رنگی از برخوردش با گوی‌های غیر هم رنگ جلوگیری کنید و امتیاز کسب کنید در ضمن به یاد داشته باشید که سرعت گوی دائماً در حال تغییر است و اگر تمرکز نداشته باشید نمی‌توانید رکوردهای بالا بزنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.8.0
  • اندازه : 74M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/24

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه

در این آموزش شیوه نصب فایل های نصبی چند تکه اندروید را می آموزید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود