بازی سبک فرار تام سخنگو آیکون

Talking Tom Hero Dash

بازی سبک فرار تام سخنگو
4.4 (88724) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , سرعتی

همه ما تام سخنگو،آنجلا و دوستانشان را به خاطر داریم و در بازی‌های گوناگون پا به‌پای شان چالش‌های متفاوت را تجربه کرده‌ایم .اکنون نیز باید به یاری‌شان بشتابیم زیرا شهرشان توسط پادشاه راکون ها تسخیر شده و دوستانش دستگیر شده‌اند.برای اینکه به آن‌ها کمک کنید باید هدایت تام،آنجلا یا اسنوفی را بر عهده بگیرید و در خیابان‌های شهر بدوید تا سکه‌ها را جمع کنید و راکون ها را از شهر بیرون کنید فقط دقت داشته باشید سکه کم‌تر یعنی کشته شدن دوستان تام پس با تمام توان خود تام را برای جمع آوری سکه‌ها هدایت کنید.

پس از هر بار دستگیر شدن در این بازی جایزه‌ای با توجه به تلاشتان به شما داده می‌شود که با باز کردن آن می‌توانید الماس به دست آورید و بخش از شهر را آزاد کنید پس سعی کنید هر بار رکورد قبلی خود را بزنید تا هدیه‌ای که می‌گیرید قابل توجه تر باشد و بتواند بخش‌های بیشتری از شهر را آزاد کند.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.4.0.777
  • اندازه : 86M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/12/08

مشابه به‌انتخاب سردبیر

چالش‌هایی که باید در این بازی با تام تجربه کنید

در این بازی باید با سرعت در خیابان‌ها بدوید و هنگام رسیدن به موانع از روی آن‌ها بپرید یا با نشستن ردشان کنید البته دقت کنید هر جا استخر دید از رویش بپرید چراکه استخرها می‌توانند جانتان را بگیرند.

خرید لباس و افزونه برای تام

اگر بتوانید سکه و الماس‌های زیاد جمع کنید می‌توانید لباس‌های ابر قهرمان خود را تغییر دهید و به دستگاه سرما ساز مجهز اش کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود