بازی شبیه ساز رانندگی با تاکسی با ماشین های جدید آیکون

Taxi Game 2

بازی شبیه ساز رانندگی با تاکسی با ماشین های جدید
4.1 (128351) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , شبیه ساز

بازی Taxi Game 2 شبیه ساز رانندگی با تاکسی یک شبیه ساز تمام عیار تاکسیرانی است که تا کنون ده میلیون نصب در مارکت های اندرویدی داشته و بسیاری را با خود همراه ساخته است.این بازی چالش های پیش روی یک راننده تاکسی را برای شما شبیه سازی می کند و در قالب سفر های گوناگون مهارت رانندگی تان را می آزماید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.1.0
  • اندازه : 36M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/08/06

خرید تاکسی های جدید

در این بازی با مسافرکشی می توانید پول زیادی بدست آورید و افزون بر زیبا کردن ماشین تان ماشین های دیگر را هم صاحب شوید تا به قول سازنده بازی یک امپرتوری بزرگ از تاکسی های خود راه بیاندازید.

فضای داخلی ماشین

Taxi Game 2 با بهره گیری از طراحی دقیق و واقع گرایانه خود کابین ماشین را به طور کامل برای تان شبیه سازی کرده به طوری که حس می کنید واقعا آن ماشین را دارید.

فضای شهری که در آن مسافر کشی می کنید

اگر وارد بازی شدید و با دنیای واقعی رو به رو گشدید تعجب نکنید چرا که سازندگان بازی تمامی سعی خود را کردن تا بهترین شبیه ساز رانندگی با تاکسی را در اختیار شما قرار دهند.

مسیریابی راننده

این بازی بر خلاف سایر رقیبان اندرویدی اش از سیستم ناوبری GPS برای هدایت راننده استفاده می کند و از نمایش مسیر با فلش صرف نظر کرده است.

حالت شغل

در این حالت شما مسئولیت ماموریتی را بر عهده می گیرید که و باید آن را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

حالت تصادف

همان طور که در سطر های پیشین توضیح داده شد این بازی براساس واقعیت طراحی شده یعنی اگر با تاکسی تصادف کنید آسیب می می بیند و مسافر هم ازکرایه تان کم می کند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود