بازی پرتاب توپ رنگی به سمت شکل آیکون

Ball Paint

بازی پرتاب توپ رنگی به سمت شکل
3.7 (7593) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی

اگر دوست دارید برای چند لحظه از افکار منفی خارج شوید و آرامش را تجربه کنید کافیست یک نفس عمیق بکشید و بازی Ball Paint را روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید. این بازی که تا کنون یک میلیون را نفر جذب کرده است توسط استودیو بازی سازی RadPirates ساخته شده و با گرافیک و انیمیشن های مختلف شما را به انجام مراحل اش دعوت می کند.

بازی توپ رنگی که در ادامه می توانید از طریق لینک های زیر دانلود اش کنید یک بازی مهیج و اعتیاد آور اندروید است که شما باید در آن با پرتاب توپ امتیاز بدست آورید.

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.16
  • اندازه : 37M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/11

شیوه نامه انجام بازی

در ابتدای بازی چند توپ در اختیار شما قرار می گیرد که باید آنها را به سمت هدف پرتاب کنید البته به یاد داشته باشید توپ باید به جایی غیر از رنگ خودش بخورد تا امتیاز کسب کنید.هرگاه تمامی شکلی که به آن توپ پرتاب می کنید یک رنگ شد باید توپ سفید را بزنید و امتیازهای تان را جمع کنید.

ویژگی های بازی

  • این بازی بینهایت مرحله جذاب با رنگ های گوناگون دارد که در هر کدام شان با شکلی هندسی آشنا می شوید و باید به آن توپ پرتاب بکنید
  • بازی فوق دارای گیم پلی ذن است که همین امر مراحل اش را لذت بخش تر ساخته است.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود