بازی وانتی با 12 وانت آیکون

Vaneti

بازی وانتی با 12 وانت
4.5 (5741) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی

بازی وانتی یک بازی جذاب ایرانی با 50 هزار نصب فعال است که کاربران خود را به چالش راننده وانت شدن دعوت می کند.در این گیم جذاب استودیو نواگیمز شما باید پشت یک نیسان آبی بنشینید و با عبور از خیابان های بار خود  پیدا کرده و به مقصد برسانید.برای این که با چالش های این بازی بیشتر آشنا شوید ادامه مقاله را پس از لینک دانلود بخوانید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.4.3
  • اندازه : 83M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/22

گاراژ بازی وانتی

بازی ایرانی وانتی به منظور آگاهی کاربران از تمامی امکانات اش در گام نخست پس از نصب بازی کاربر را به گاراژ می برد و در اختیار اصغر آقا که یکی از راننده های قدیمی است قرار می دهد.اصغر ها هم بخش های مختلف بازی مثل امکان انتخاب راننده یا ماشین و همچینین شیوه هدایت وانت را به کاربر می آموزد.پس اگر کاربر جدید هستید حرف های اصغر آقا را خوب گوش دهید.

خرید وانت های جدید در بازی وانتی

در بازی وانتی بیست وانت مختلف با امکانات و قدرت موتور های مختلف وجود دارد که هر کدام امکان شخصی سازی دارند ولی در ابتدا نمی توانید همه آنها را مال خود کنید چرا که در هر مرحله با توجه به پیشرفت تان و پولی که دارید می توانید ماشن بخرید.

نکته:اگر می خواهید در بازی پیشرفت کنید به فرشگاه بروید و سکه های خود را افزایش دهید.

کارکتر های بازی وانتی

در این بازی می توانید از بین شخصیت های سولماز،جعفر،رزیتا و اصغر یکی را انتخاب کنید و پشت فرمان خود بنشانید.در ضمن اگر از ظاهر راننده تان خوشتان نمی آید کمی دست به جیب شوید و با انتخاب لباس و آرایش صورت مورد پسند تان خوش تیپ تراش کنید.

حالت های مختلف پیشروی در بازی وانتی

بازی وانتی به دو شکل داستانی و بی پایان انجام می شود ولی من به عنوان یک کاربر حالت بی پایان را نمی پسندم چرا که در این حالت اگر پول نداشته باشید نه می توانید کارکتر های جدید را باز کنید نه می توانید ماشین جدید بخرید.از این رو اگر شما هم نمی خواهید فقط در خیابان ها دور بزنید حالت داستانی را انتخاب کنید تا پله به پله با انجام ماموریت ها در بازی پیشرفت کنید.

چالش های پیش روی راننده بازی وانتی

در این بازی با چالش های زیر رو به رو خواهید شد

  1. ترافیک
  2. چاله های کنده شده وسط خیابان
  3. جریمه کردن های پلیس
  4. محدودیت های زمانی
  5. تمام شدن بنزین

افکت های صوتی بازی وانتی

شاید بازی های خارجی خیلی از بازی وانتی حرفه ای تر طراحی شده باشند ولی یک نکته مهم در آنها وجود ندارد که بازی وانتی آن را به طور کامل دارد آن هم افکت های صوتی حرفه ای است. در این بازی شما آهنگ های شاد ایرانی را در پس زمینه می شنوید و کارکتر های بازی اصطلاحات عامه را استفاده می کنند از این رو می توان روی کاستی های آن چشم بپوشید و از این بازی ایرانی لذت برید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود