بازی تیراندازی کابوس دشمن آیکون

Kaboos Doshman

بازی تیراندازی کابوس دشمن
4.5 (5874) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

کابوس دشمن شوید.اگر دنبال یک بازی تیراندازی هستید سری به کابوس دشمن بزنید.این گیم که توسط استودیو خاطره سازان طراحی شده است با بهره گیری از تکنیک های جدید لذت نبرد با دشمنان قدرتمند را برای شما فراهم می کند.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0
  • اندازه : 87M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/22

ویژگی های بازی کابوس دشمن

کشور ما به دلیل منطقه ای که در آن قرار دارد در طی تاریخ بارها مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته است از این رو نیاز است پیش از این که مورد حمله قرار بگیریم توان دفاعی خود را افزایش دهیم و نیرو هایی ورزیده تربیت کنیم.بازی کابوس دشمن با شبیه سازی نبرد هایی که یک کماندو با آنها رو به رو است شما را در جنگ های دشوار قرار می دهد و قدرت تیراندازی تان را می آزماید تا یک مدافع قدرتمند برای کشور تان شوید.

افزون در این بازی سعی شده همه چیز واقعی به نظر برسد لذا حرکت دشمن و کارکتر خود تان بسیار روان است و در هنگام زدن تیر نهایی جلوه های ویژه جذابی همراه با صحنه آهسته استفاده شده است.

کاراکتر ها در بازی کابوس دشمن

در کابوس دشمن شما می توانید کاراکتر خود را تغییر دهید و از مهارت های جدید شخصیتی که انتخاب کردید استفاده کنید از این رو اگر خواستید از نارنجک بهره بگیرید یا اینکه سلاح تان را تغییرکند حتما دست به جیب شوید و کاراکتر خان را تغییردهید.

چالش های بازی کابوس دشمن

در کابوس دشمن بدترین اتفاقات در انتظار شماست و تنها چیزی که می تواند نجات تان دهد سرعت عمل و اراده تان است پس به خود و توانایی هایتان اعتماد کنید و نبرد را آغاز نمایید.

چالش های پیش روی کاربر در بازی

  1. افزایش تعداد دشمنان در مراحل گوناگون
  2. کاهش توان کاراکتر پس از انجام ماموریت ها و نیاز داشتن وی به استراحت
  3. تمام شدن تیر ها
  4. سلاح های ناکار آمد در برخی مراحل
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود