بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
بازی استراتژیک عصر زد آیکون

Age of Z

بازی استراتژیک عصر زد
4.4 (77581) امتیاز در گوگل‌پلی
استراتژیک , بازی

انسان ها سالها منابع زمین را مصرف کردند و با جنگ و خون ریزی بر زمین فرمانروایی می کنند اما دیگر زمان نابودی شان فرارسیده است چرا که آخرالزمان شده و زامبی ها که نتیجه آزمایش های مخوف انسان ها بودند زمین را تصرف کرده و عصری تاریک برای بشریت به وجود آورده اند.بازی Age of Z داستانی وحشت آور از این دوران را برای شما روایت می کند. اگر مایل هستید همگام با بازی چالش های مختلف این عصر را تجربه کنید آن را نصب کرده و در ادامه با ما باشید.

این بازی که سراسر دلهره و استرس است در مراحل گوناگون خود از شما می خواهد زامبی ها را هدف بگیرید و با کشتن تمامی آنها بشریت را به قدرت برسانید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.1.59
  • اندازه : 25M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/28

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

مراحل نصب بازی Age of Z

  1. با استفاده از مقاله آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو این گیم را نصب کنید.
  2. پس از نصب دسترسی فایل را به بازی بدهید تا دیتا را بخواند.
  3. کمی منتظربمانید بازی خودش را همگام سازی کند.
  4. ویدیو های ابتدایی را ببینید و از این گیم جذاب لذت ببرید.

زنده ماندن در بازی Age of Z

این بازی سراسر خطر است و شما برای رسیدن به موفقیت فقط بیست جان دارید پس از آنها خوب استفاده کنید و با ساخت ارتش های عظیم و بهره گیری از سلاح های قدرتمند قهرمان بازی شوید چرا که تمام امید بشریت به شماست.

سلاح های بازی Age of Z

  1. مسلسل های بزرگ قاتل برای کشتن زامبی ها.
  2. توپ های بزرگ و مرگبار لیزری.

قهرمان های بازی Age of Z

اگر می خواهید در پایان یک روز وحشت ناک شما پیروز میدان باشید تمام تاکتیک های جنگی ای که در ذهن دارید را به کار بگیرید.البته برای پیروزی افزون بر تاکتیک های جنگی نیاز به قهرمان های جان بر کف هم دارید که بازی جاسوس بین المللی،دانشمند دیوانه و کلانتردلسوز را به شما پیشنهاد می دهد چرا که این گروه یک ترکیب پیروز برای بسیاری از مراحل هستند.

ماموریت شما در بازی Age of Z

در Age of Z شما باید به عنوان یک رهبر قدرتمند به تمامی بخش های نقشه سرک بکشید و همه قسمت های شهر را از دست زامبی ها بیرون بکشید.

بازسازی در بازی Age of Z

برای بازیابی قدرت انسان ها نیاز است در کنار پاکسازی زامبی ها به گسترش شهر بپردازید و با ایجاد بیمارستان،مراکز نظامی و زمین های کشاورزی غرور و تمدن را به زمین باز گردانید.

نقشه در بازی Age of Z

همیشه چشم تان به نقشه باشد چرا که هر لحظه ممکن مرحله ای جدید با گیم پلی ای متفاوت باز شود و نقشه بازی گسترش یابد.

اتحاد در بازی Age of Z

همیشه یک دست صدایی ندارد و اتحاد است که می توانید پیروزی را رغم زند.از این رو اگر می خواهید قهرمان بازی باشید با دیگر فرماندهان هم صدا شوید.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود