بازی موتور سواری ایرانی آیکون

موتوری 2

بازی موتور سواری ایرانی
4.4 (113764) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , موتور سواری

موتور سورای یکی از جذاب ترین تفریح های امروزیست چرا که فرد با هدایت موتور در مسیر های پر ترافیک و خطرناک می تواند مهارت خود را نشان دهد و سرعت را با گوش و پوست حس کند. بازی موتوری دو یکی دیگر از بازی های گلیم گیمز است که پس از موفقیت های موتوری یک به بازارهای اندرویدی آمده تا بار دیگر تاریخ ساز شود.

در موتوری دو شما باید هدایت موتوری را برعهده بگیرید و در خیابان های شلوغ تهران رانندگی کنید البته این رانندگی بدون خطر هم نیست چرا که خیابان ها شلوغ است و هر لحظه ممکن است تصادف کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 155
  • اندازه : 84M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/29

هدف اصلی بازی موتوری 2

موتوری دو یک بازی رکوردیست یعنی شما باید به عنوان راننده طوری رانندکی کنید که به ماشین های دیگر برخورد نکنید در ضمن برای هر مقدار از مسیر که طی می کنید سکه می گیرید مثلا برای 500 متر دویست سکه به حساب تان واریز می شودپس دقت کنید با رانندگی درست به ماشین ها برخورد نکنید.

قابلیت مسافر کشی در بازی موتوری دو

در این بازی جذاب موتور سواری می توانید مسافر کشی کنید و با پولش هرچه می خواهید از فروشگاه بازی بخرید.

ماموریت های بازی موتوری دو

با موتوری دو در هر مرحله ماموریتی را تجربه می کنید که در قبالش پول می گیرید پس سعی کنید با پشت سر گذاشتن چالش های هر ماموریت دست مزد اش را دریافت کنید.

محیط بازی موتوری 2

محیط این بازی برخلاف نسخه یک اش از دهه شصت بیرون آمده و در خیابان های امروز پایتخت روایت می شود البته اگر بخواهید می توانید در شهر ها و محله های دیگر هم موتورسواری کنید.

شخصی سازی کاراکتر های بازی موتوری دو

در بازی موتوری همانند بسیاری از بازی های دیگر در ابتدا یک شخصیت پیش فرض به عنوان راننده پشت موتور می نشیند اما اگر بخواهید می توانید با تغییر ظاهر اش او را به فردی که در نظر دارید تبدیل کنید برای این کار لازم است به بخش فروشگاه بروید سپس بر اساس چیزی که در نظرتان است مو،کفش،دماغ،دهن و نشون(لقبی که راننده تان را می شناسند) راننده موتور تان را تغییر دهید..

خرید قسطی از فروشگاه بازی موتوری دو

در این حالت می توانید هر چیزی که می خواهید را بخرید و به صورت قسطی پول اش را پرداخت کنید.به عبارت دیگر شما باید مراحل بازی را با کم ترین اشتباه طی کنید تا بتوانید قسط تان را بدهید در غیر این صورت باید چیزی که خریدید را گرو بگذارید و با شارژ حساب تان آن را پس بگیرید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود