بازی موزیکال و جذاب توپ شیطونک آیکون

Hop Ball 3D

بازی موزیکال و جذاب توپ شیطونک
4.2 (17885) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی

بازی های موزیکال یکی از بهترین ژانر های بازی سازی هستند چرا که با بهره گیری از زیبایی های موسیقی کاربر را به خود جذب می کنند و به دنیای ناشناخته  نوت ها می برند. بازی موزیکال Hop Ball 3D با بیش از پنج میلیون نصب در گوگل پلی یکی از موفق ترین تجربه های شرکت بازی سازی AMANOTES است. این شرکت که پیش از بازی فوق تجربه گیم های محبوبی هم چون Magic Tiles 3 و Helix Crush را داشته اکنون در سفری جذاب شما را به دنیای این بازی می برد تا با پریدن از روی سکو ها موسیقی های جذاب بسازید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.7.21
  • اندازه : 69M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/23

چطور بازی کنم؟

برای انجام این بازی نیازی نیست توانایی خاصی داشته یا از اعصاب قویی برخوردارباشید چرا که کل کاری که باید بکنید پرید از روی سکو هاست.البته خیلی هم این بازی را ساده نگرید چون ممکن است در مراحل مختلف اش با چالش های گوناگون شگفت زده تان کند.

آهنگ دلخواه تو بساز

در این بازی موزیکال و جذاب می توانید با آهنگی که مورد نظرتان است  مراحل را انجام دهید فقط قبل از شروع مرحله لازم است آهنگ را درون بازی آپلود نمایید.

بروز رسانی موسیقی ها

از آنجا که در بازی های موزیکال موسیقی حرف اول را میزند .موزیک های بازی فوق به صورت هفتگی بروز می شوند تا هر بار حسی متفاوت را به شما منتقل کنند.

جلوه های تصویری

در Hop Ball 3D برای افزایش جذابیت های بصری ازجلوه های ویژه سه بعدی استفاده شده است.

کنترل یک انگشتی

برای انجام مراحل مختلف بازی فوق نیازی نیست دو دست خود را خسته کنید چرا که تمامی مراحل این گیم با یک انگشت انجام می شود.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود