بازی سرعتی دریفت کشیدن و برف روبی آیکون

Snow Drift

بازی سرعتی دریفت کشیدن و برف روبی
4.4 (43391) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی , سرعتی

تصویر کنید برف سنگینی آمده و زمین را سفید پوش کرده است. در چنین شرایط بد آب و هوایی از شما خواسته می شود پیست را برای مسابقات آماده کنید اما نه بیل دارید نه برف روب چه می کنید؟آیا مثل راننده بازی Snow Drift پشت ماشین می نشینید و با ردیفت برف ها را پاک می کنید یا تسلیم می شوید و کارتان را از دست می دهید؟

اگر مایل هستید درمراحل دشوار این بازی پیروز شوید و تمامی برف ها را پاک کنید بازی را از لینک های زیر دانلود نمایید و پشت فرمان ماشین تان بنشینید.شاید در نخستین مرحله با خود بگویید با همین ماشین قدیمی باید تا آخر بازی دریفت بکشم؟در پاسخ این پرسش باید بگویم خیر چون در فروشگاه بازی ماشین های بروز دنیا وجود دارد و با مقدار کمی سکه می توانید همه آنها را آزاد کنید.از این رو اگر کار خود را خوب انجام دهید افزون بر جوایز آخر هر مرحله دربازی هم به شما سکه داده خواهد شد تا ماشین تان را تغییر دهید.

پیش از پایان توضیحات مان در مورد این بازی باید بگویم گیم فوق توسط SayGames طراح شده و هم اکنون پنج میلیون کاربر دارد که همه روزه در حال کشف مراحل اش هستند.اگر شما هم مایل بودید به آنها بپیوندید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.11
  • اندازه : 50M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/10

نکات مهم برای کسب امتیاز بیشتر در بازی :

  • در اطراف پیستی که شما برف روبی آن را به عهده دارید دیوار هایی وجود دارد که با برخورد به آنها ماشین تان متلاشی می شود سعی کنید به آنها برخورد نکنید.
  • در این بازی می توانید با دو انگشت ماشین را به سمت چپ و راست هدایت کنید.
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود