بازی شش ضلعی ها آیکون

Block! Hexa Puzzle™

بازی شش ضلعی ها
4.4 (507506) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

تا کنون بازی های پازلی بسیاری را در اندرویدها معرفی کردیم که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا داشتند.بازی Block! Hexa Puzzle که می خواهیم امروز برای دانلود درا اختیار تان قرار دهیم ساخته شرکت BitMango است که پیش از این گیم های پازلی بسیاری مثل Line Puzzle را طراحی کرده است.این بازی جذاب که می توانید از لینک های زیر دریافت اش کنید در ساخت پازل هایش از کندو عسل الگو گرفته است و از شما می خواهد با کنار هم گذاشتن شش ضلعی ها کندو را بسازید.

Block! Hexa Puzzle هم اکنون 50 میلیون نصب در گوگل پلی دارد و با امتیاز 4.4 که از کاربرانش گرفته است به نظر می رسد کاربران کودک و نوجوانش را راضی کرده است.

 

نکته :

  • بلوک ها قابل چرخش نیستند

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 20.1221.09
  • اندازه : 65M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/01/06

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه

در این آموزش شیوه نصب فایل های نصبی چند تکه اندروید را می آموزید.

گیم پلی بازی

گیم پلی بازی آنقدر ساده است که در چند ثانیه می توانید در آن استاد شوید ولی اگر به مرحله های بالا تر بروید متوجه خواهید شد به همین سادگی ها هم نیست چراکه برای چیدن شش ضلعی ها نیاز به کلک های خاص دارید.

مراحل بازی

همان طور که گفته شد دشواری مراحل به تدریج در این بازی افزایش می یابد به طوری که پازل های مرحله هزارم بازی را نمی توان بدون ترفند هایی خاص حل کرد

جوایز بازی

در این بازی هر روز جوایزی برای کاربران در نظر گرفته شده است پس یاد تان نرود هر روز برای گرفتن جایزه بازی را اجرا کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود