بازی کانتر با سلاح های جدید آیکون

Counter Terrorist Shoot

بازی کانتر با سلاح های جدید
3.9 (184375) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

اندرویدها صد ها بازی اکشن تیراندازی دارد که در ژانر های اول شخص و سوم شخص در اختیار کاربران قرار گرفته اند.مثلا بازی Modern Strike Online – FPS Shooter! با بیش از پنجاه میلیون نصب در گوگل پلی یکی از برترین بازی های تیراندازی اول شخص است که در اندرویدها وجود دارد.اما کانتر با وجود این که سال ها از طراحی اش گذشته چیز دیگریست چون بسیاری از ایرانی ها سالها با آن خاطره دارند. از این رو در نظر داریم نسخه جدید از این بازی خاطره انگیز را برای دانلود در این پست قرار دهیم تا این بار در قالب اندروید شلیک کردن با تفنگ های کانتر را تجربه کنید.

بازی کانتری که امروز به شما معرفی می کنیم توسط Doing Studio طراحی شده است و با استفاده از محیط نوستالژیک نسخه رایانه ای بازی تلاش کرده است کاربران را به خود جذاب کند که البته در این کار موفق بوده چون هم اکنون بیش از ده میلیون نصب در گوگل پلی دارد.در این نسخه از کانتر می توانید با پنج بازیکن دیگر نبرد کنید و با استفاده از سلاح های قدرتمند تان شکست شان دهید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.0
  • اندازه : 31M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/10/08

سلاح ها

در این بازی جذاب می توانید از انواع سلاح های سنگین،سبک و کمری استفاده کنید و تا دشمنان تان را از پای در آورید.

  • اگر می خواهید پیروز میدان باشید از تفنگ های قدرتمندی مثل AK47 ، MP5 و M4 استفاده کنید.

محیط بازی Counter Terrorist Shoot

در این نسخه از کانتر تلاش شده تمامی فضا ها مثل نسخه رایانه باشد تا کاربر با بازی حس نزدیکی بیشتری پیدا کنید.

  • در این بازی همه فضا سه بعدی طراحی شده است.

کنترل تفنگ و تفنگدار در بازی Counter Terrorist Shoot

در این بازی برای کنترل تفنگ و تفنگدار باید از دو دست تان استفاده کنید به این صورت که دست چپ تان برای حرکت  تفنگدار استفاده می شود و دست راست تان برای شلیک و هدف گرفتن دشمنان به کار گرفته می شود

دشمنان در بازی Counter Terrorist Shoot

دشمنانی که در مراحل نخست بازی در حالت تک نفره با آنها روبه رو هستید بسیار ابله هستند چراکه سرعت پایینی دارند و به راحتی می توانید هد شات شان کنید.

نکته: کاربر در مراحل مختلف این بازی فقط 63 ثانیه برای کشتن دشمنان وقت دارد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود