بازی شبیه ساز اتوبوس آیکون

Mobile Bus Simulator

بازی شبیه ساز اتوبوس
4.0 (177304) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی , شبیه ساز

ما در اندروید ها بهترین بازی های شبیه ساز اتوبوس را داریم اما بازی Mobile Bus Simulator که در ادامه لینک های دانلود اش قرار داده شده است با آنچه تا کنون در اندرویدها دیده اید متفاوت است چرا که در این بازی جذاب همانند واقعیت همه چیز دست خود تان است یعنی هر چه قدر می خواهید کار می کنید و هر کجا می خواهید می روید.

در این شبیه ساز اتوبوس که بیش از ده میلیون کاربر دارد شما باید به عنوان راننده به تمامی نقاط نقشه سفرکنید و از فاصله ای که تا مبدا دارید نترسید چرا که هر چقدر بیشتر راه بروید در آمد بیشتری کسب خواهید کرد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.2
  • اندازه : 64M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/10/12

 

گرافیگ بازی Mobile Bus Simulator

در این ساخته جدید شرکت بازی سازی LOCOS سعی شده تمامی فضا ها به صورت کاملا واقعی طراحی شوند که البته الحق هم اینگونه است.

گیم پلی در بازی Mobile Bus Simulator

این بازی بسیار روان است اما متاسفانه از سیستم خوبی برای هدایت اتوبوس در آن استفاده نشده است و همین موضوع هم باعث شده هدایت آن کمی دشوار شود.

نقشه در بازی Mobile Bus Simulator

در این شبیه ساز جذاب حمل و نقل عمومی سعی شده نقشه شهر ها به صورت واقعی طراحی شوند تا کاربر حس کند در آن شهر در حال رانندگی است.

تجربه رانندگی در بازی Mobile Bus Simulator

در این بازی سعی شده است چالش هایی که پیش روی یک راننده اتوبوس است شبیه سازی شود مثلا در کنترل کردن اتوبوس هنگام دور زدن.

شخصی سازی اتوبوس در بازی Mobile Bus Simulator

بازی فوق دست شما را در شخصی سازی داخل و بیرون اتوبوس بازگذاشته است مثلا می توانید بیرون اتوبوس عکس یک حیوان را بچسبانید.

سوار کردن مسافر در بازی Mobile Bus Simulator

برای سوار کردن مسافر در این بازی باید هنگامی که به ایستگاه می رسید روی دکمه در که روی صفحه ظاهر می شود کلیک کنید.درضمن تا زمانی که تمامی مسافر ها سوار نشدند در را نبندید.

جهت قرار گرفتن دوربین در بازی Mobile Bus Simulator

دوربین در بازی فوق می تواند در فضای خارج از اتوبوس باشد یا داخل کابین را نشان دهد.

قوانین ترافیکی در بازی Mobile Bus Simulator

در این بازی سعی شده تمامی قوانین ترافیکی اجرا شود مثلا چراغ قرمز ها با قوانین مشخص تغییر رنگ می دهند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود