بازی نینجا روبات آیکون

Superhero Iron Ninja Battle: City Rescue Fight Sim

بازی نینجا روبات
4.0 (8117) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

Iron Ninja هم مثل بتمن،سوپر من و مرد عنکبوتی یک ابر قهرمان است که می خواهد شهر را نجات دهد. این نینجا قهرمان که بازی بر اساس اش ساخته شده توسط شرکت City Street Battle Games طراحی گردیده است و هم اکنون با گرافیک خارق العاده اش 5 میلیون نصب دارد.

داستان جذاب این بازی از زمانی شروع می شود که افراد شرور با هم متحد می شوند و به شهر حمله می کنند. در این حمله ارتش شکست می خورد و شهر را تاریکی فرار می گیرد. در چنین زمانیست که نینجای آهنین ما وارد بازی شود و به کمک شما شهر را نجات می دهد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 11
  • اندازه : 70M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/10/12

گیم پلی بازی Iron Ninja

گیم پلی این بازی جذاب همانند بازی های آرکیدی که در کودکی بازی می کردیم طراحی شده است یعنی شما باید در مسیری دو و نیم بعدی حرکت کنید و با دشمنان تان مبارزه نمایید.

سلاح های بازی Iron Ninja

در بازی Iron Ninja سلاح های متفاوتی وجود دارد که در جریان نبرد باید بدست شان آورید.یعنی پس از کشتن فرد مورد نظر با زدن دکمه P سلاحش را بردارد.

دشمنان در بازی Iron Ninja

در بازی روبات نینجا همانند همه بازی های ابر قهرمانی باید با شرور ها بجنگید تا به یک ابر قهرمان تبدیل شوید.از این رو در این مسیر افزون بر انسان ها در نبرد های تان با روبات های آینده نیز رو به رو خواهید شد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود