نرم افزار جی پی اس و مسیریابی نویتل آیکون

Navitel Navigator GPS & Maps‏

نرم افزار جی پی اس و مسیریابی نویتل
3.9 (193778) امتیاز در گوگل‌پلی
موقعیت یاب ( GPS ) , نرم افزار

آیا تا به اکنون از جی پی اس پیشفرض اسمارت فون اندرویدی خود استفاده کرده اید ؟ بدون شک هزینه های بسیار بالای GPRS شما را از این کار منصرف خواهد کرد .  نرم افزار Navitel Navigator GPS & Maps‏یکی از بهترین و جامع ترین جی پی اس تولید شده برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود . با استفاده از آن شما می توانید مسیرهای مورد نظر خود را ردیابی کرده و آن ها را پیدا کنید . کار کردن با آن بسیار ساده و آسان می باشد . از این پس نقشه های کشور های مختلف از جمله کشور عزیزمان ایران را همیشه همراه خود داشته باشید . دیگر نیازی نیست تا نگران مسافرت خود باشید ، زیرا این نقشه برای همیشه همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن جاده ها ، ایستگاه های مترو ، بانک ها ، بیمارستان ها و … را به شما نمایش خواهد داد .

 

ویژگی ها :

نمایش بزرگراه ها ، آزاد راه ها و جاده ها

پشتیبانی از نقشه های کشور ایران

نمایش نقشه ها با جزئیات بالا

رابط کاربری بسیار شیک

پشتیبانی از زبان فارسی

نحوه فعال سازی نرم افزار :

پس از دریافت نقشه با فرمت NM2 ، آن را داخل یک پوشه قرار داده و سپس به به مموری کارت گوشی خود به آدرس NavitelContent/Maps انتقال  دهید .

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 11.8.608
  • اندازه : 71M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/07
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود