Gangstar Rio: City of Saints v1.1.4 + data

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

راه زیادی تا رسیدن به درجات بالا باقی است !
بیش از 60 ماموریت مشخص و نیز چندین و چند رویداد تصادفی خواهند توانست ساعت های گیم پلی را در بازی Gangstar Rio: City of Saints برای شما به ارمغان آورند . سیاستمداران کثیف را کشته ، از شاهدان محافظت نموده و پکیج های مخصوص را به دقت و سرعت به مقصد برسانید . ماشین های را دزدیده و بفهمید که چه کسانی قصد از بین بردن شما را داشته اند .
اگر ازعلاقه مندان به بازی های سبک GTA هستید ، بی شک این بازی نیز خواهد توانست نظر شما را به خود جلب نماید . بنابراین اگر آماده اید کوله بار خود را برای سفر به برزیل و ریودوژانیرو ببندید !

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • گانگستر ریو یکی از بدترین بازها گیملافت هست گول تصاویر رو نخورید گرافیکش کمتر از عکسهایی که گذاشتن هست.و کنترل ماشینها هم مزخرف هست.گانگستر وگاس رو دان کنید واقعا عالیه.ریو زیاد موفق نبوده.

  • سلام دوست عزیز،نه خسته
    من این بازی رو داشتم اماااا نمیدونم چرا آیکونا رو نشون نمیده
    جای آیکون (مثال؛گاز)یه مربع یا مستطیل تیره میاد

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود