Double Dragon Trilogy v1.0 + data

به تراژدی دو اژدها خوش آمدید ! Double Dragon Trilogy مجموعه ای از بازهای محبوب Double Dragon ، Double Dragon 2: The Revenge و Double Dragon 3: The Rosetta Stone می باشد که به صورت اختصاصی و بهینه سازی شده برای اسمارت فون های تحت اندروید ارایه شده است . اگر شما نیز از علاقه مندان این سری از بازی ها بوده اید بی شک گیم پیش رو می تواند نظر شما را به خود جلب نماید .

همه چیز از جایی شروع شد که بیلی و جیمی ، دو رزمی کار حرفه ای برای نجات نامزد برادر اول یعنی جیمی گام در مسیری گذاشتند بس خطرناک و این خود آغازی بود بر ماجراجویی های بسیاری که یکی پس از دیگری اتفاق افتاند . در این بازی می بایست از تمامی حرکاتی که یک رزمی کار استفاده می کند نظیر مشت و لگد زدن ، ضربه با آرنج و مجموعه ای از سلاح ها بهره جسته و هدف خود دست پیدا کنید . بازی در دو حالت داستانی و آرکید انجام می پذیرد که هر یک زیبایی های خاص خود را خواهند داشت .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • عالی بود مرسی

  • چجوری این بازیو نصب کنم

    • بابا خودم یاد گرفتم

  • آقا خسنه نباشید این بازی همون شورش در شهر خودمون نیست؟

    • نه اون بازی اسمش Streets Of Rage هست.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود