Fast Fin v1.0

 دنیای بزرگ زیر آب همیشه حس ماجراجویانه بسیار قوی ای داشته و این خود دلیلی بر ساخت بازی Fast Fin گردیده است . در این بازی جذاب و البته سراسر چالشی شما نقش یک ماهی بامزه را دارید که درست هنگامی که در حال لذت بردن از زندگی در میان مرجان های دریایی که حس شاعرانه ای به او داده بود به ناگاه با یک سونامی ویرانگر رو به رو گردید و اکنون می بایست بکوشد تا بچه هایش که هنوز در تخم های خود بوده اند و به وسیله این پدیده شوم از دور افتاده اند بیابد . در این راه می بایست مراحل مختلف بسیاری را که هر یک خطرهای خاص خود را دارند پشت سر گذاشته تا بتواند به هدف خویش که همان کنار هم قرار دادن خانواده بوده است برسد و البته در این راه شما نیز می بایست به او کمک کنید .

این بازی در دو حالت داستانی و تلاش برای بقا قابل انجام است که می توانید در هر یک تجربه هایی خاص داشته باشید . طراحی بسیار زیبا در کنار بهینه سازی برای نمایش HD می تواند کاربران تمامی دستگاه های اندروید با اندازه های مختلف صفحه نمایش را از خود راضی نماید .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود