Cyto’s Puzzle Adventure v1.0

Cyto’s Puzzle Adventure یک بازی ماجراجویانه فوق العاده زیباست که در آن شما می بایست با پیدا کردن تکه های مختلف حافظه و قرار دادن آنها در کنار یکدیگر ، داستان بازی را بسازید . 81 مرحله متفاوت در این بازی وجود دارد که شما می بایست با بهره گیری از مهارت های حل پازلی خود ، قابلیت های متفاوتی که در بازی گنجانده شده است و نیز نشانه گیری های دقیق برای جمع آوری کردن فرگمنت های حافظه پی به داستان بازی ببرید . Cyto در واقع نام کاراکتر این بازی است و تنها مشکل او ، به خاطر نسپردن است بنابراین برای پرده برداشتن از راز و داستان بازی این تنها شمایید که می توانید به او کمک کنید . جایی اعجاب انگیز که در آن گم گشته است و هیچ یاوری ندارد .

با قرار دادن هدفن بر روی گوش های خود ، از افکت های فوق العاده زیبای صوتی که تنها با در اختیار داشتن هدفن قابل لمس حستند بیشترین لذت را هنگام انجام بازی ببرید .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • هر مرحله که تموم میکنم از برنامه میندازه بیرون بعد باید از اول اجرا کنم مشکل از چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود