بازی داستان های مرموز اتاق برادر لایتون آیکون

LAYTON BROTHERS MYSTERY ROOM

بازی داستان های مرموز اتاق برادر لایتون
4.1 (18405) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

آلفندی لیتون یک بازرس نابغه است که به تازگی ماموریتی جدید بر او محول شده است . او به همراه دستیار خود موفق به کسب موارد فوق العاده ای در اتاق رمزوراز در اسکاتلند شده است اما شواهد نشان می دهند که تناقضات بسیاری در این بین وجود دارد .

جسد زنی در ساحل ، کنار یک هتل یافته شده است در حالی که در دستان او یک ساندویچ به عنوان آخرین وعده غذایی اش قرار داشت . چه کسی قاتل این زن است ؟ نقش ساندویچ چه چیزی می تواند باشد ؟ سوالات بسیاری از این قبیل در بازی LAYTON BROTHERS MYSTERY ROOM مطرح است که شما می بایست با بهره گیری از هوش سرشارتان پاسخ آنها را یافته و گره از این معما بگشایید .

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 2.3 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.6
  • اندازه : 31M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/06/26
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • ببخشيد،من اين بازى رو روى گلکسى نوت 2 نصب کردم ولى وارد بازى نميشه و بيرون ميپره يا فقط صفحه سياه ميشه.از چند سايت ديگه هم همين بازى رو دانلود کردم اما همشون همين مشکلو داشتن.ميشه راهنماييم کنيد!؟ممنون ميشم.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود