نرم افزار انتقال تماس از گوشی به رایانه آیکون

Remote Phone Call

نرم افزار انتقال تماس از گوشی به رایانه
4.0 (408) امتیاز در گوگل‌پلی
ریموت , نرم افزار

نرم افزار Remote Phone Call این امکان را به شما می دهد تا به آسانی تماس ها و پیامک های گوشی خود را با دستگاه کامپیوتر کنترل نمایید . برای اجرا تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس از طریق رایانه تماس ها و پیام های خوانده نشده گوشی خود را مدیریت نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا از کامپیوتر خود پیام ها را نوشته و سپس آن ها را ارسال نمایید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

 

تغییرات نسخه 6.5 :

رفع مشکل اجرا روی اندروید 4.4

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکل فورس کلوز

بهبود عملکرد برنامه

رفع مشکل پذیرش تماس که بر روی برخی دستگاه ها کار نمی کرد

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 6.5
  • اندازه : 5M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/11
  • دانلود با لینک مستقیم(5M)
  • توجه :
    برای استفاده از این نرم افزار می بایست امکان اتصال بین گوشی و کامپیوتر شما با بلوتوث و یا وای فای وجود داشته باشد و پس از اجرا کردن نرم افزار بر روی اندروید خود ، برروی دکمه Install Client Software کلیک نمایید تا نرم افزار مورد نیاز برای نصب بر روی ویندوز به کامپیوترتان ارسال شود . پس از نصب نرم افزار مربوطه بر روی کامپیوتر گوشی خود را از لیست باز شده انتخاب نمایید تا اتصال بین گوشی و کامپیوتر برقرار گردد .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود