6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب
احتمالا می‌پسندید 6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب
نرم افزار دوربین گوگل با قابلیت افکت گذاری پیشرفته روی عکس آیکون

Google Camera

نرم افزار دوربین گوگل با قابلیت افکت گذاری پیشرفته روی عکس
4.0 (401497) امتیاز در گوگل‌پلی
دوربین , نرم افزار

 Google Camera به شما اجازه می دهد تا به راحتی و با کیفیت خیلی خوب از محیط عکسبرداری و فیلمبرداری نمایید. این برنامه از حالت های HDR  و Lens Blur و پاناروما پشتیبانی کرده و قادر خواهید بود تا افکت های متعددی را بر روی تصاویر خود قرار دهید. رابط کاربری این برنامه خیلی زیبا و شیک طراحی شده است. دوربین گوگل یک دوربین ساده و در عین حال پیشرفته و با ثبات برای سیستم عامل اندروید بوده که قادر است عکس هایی حرفه ای را برای شما تهیه نماید.

در این پست قصد داریم تا این نرم افزار را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا به صورت کاملا حرفه ای و با حالت پاناروما از محیط عکس بگیرید . قابل توجه است که عکس های تهیه شده با حالت پاناروما بسیار با کیفیت می باشند . و در نهایت لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها بر روی دستگاه های اندرویدی با سیستم عامل اندروید 4.4 قابل اجرا می باشد .

 

ویژگی ها :

زوم بسیار حرفه ای و پشتیبانی از حالت اچ دی آر

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک برنامه

افکت گذاری پیشرفته روی عکس ها

 

تغییرات نسخه 7.6.008.327100377 :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

طراحی جدید برنامه

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 7.6.008.327100377
  • اندازه : 107M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/10/18
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام . اقا برا مرتبه دومه سوال میکنم خواهشا جواب بدین روی Galaxy J5 pro اندروید 9 و arm7 دانلود کردم فیلم میگیرم میپره بیرون . سلفیش متوقف میشه نمیاد . گوشیم تک دوربینه دوسدارم بااین جی کم پرتره بگیرم لازمش دارم .. چرا روی گوشیم اینجوری میشه؟؟ لطفا راهنمایی ام کنید . به همین ایمیل یا توی سایت جواب بدین .

    • فقط با پردازنده های اسنپدراگون سازگاره

  • آقا گوگل کمرا برای سامسونگ آندروید ۹ arm عمومی دانلود کردم نصب نشد چرا؟ آقا لطفا کمک کنید خیلی نیاز به این اپلیکیشن G cam دارم.. برای گوشی سامسونگ گلکسی J5 pro 2017 آندروید ۹ پردازنده عمومی… با همین ایمیل کمکم کنید.. ممنون میشم از عوامل سایت اندرویدها..

  • کلا نرم افزار پورت دوربین گوشی رو باز میکنه و دردسترس قرارمیده، براحتی قابل هک شدنه

  • با گوشیهای سامسونگ کار نمیکنه؟ چون من نصب کردم ولی کرش میکنه

  • عالی
    ساده و شیک

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود