5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید

TAP SPORTS FOOTBALL v1.1.0

در بازی TAP SPORTS FOOTBALL به وسیله بازیکنان حرفه‌ای فوتبال امریکایی بهترین تیم را بسازید، سپس در یک تجربه کامل موبایل دوستان خود را به چالش بکشید! این بازی به شما کنترل‌های ساده، گرافیک شگفت‌انگیز، بازی‌های هیجان‌انگیز و آمارهای واقعی را ارائه می‌کند که به شما این قدرت را می‌دهد تا تیم خود را با استفاده از بازیکنان سراسر لیگ بسازید.

ویژگی‌ها:

از میان بازیکنان واقعی فوتبال حرفه‌ای امریکایی انتخاب کنید، با آن‌ها قرارداد ببندید و در جدول رده‌بندی صعود کنید!

برای پاس دادن صفحه را لمس کنید و مشاهده کنید دریافت کننده آن را به منطقه پایان می‌رساند! از مدافعین دوری کنید و با زمان‌بندی عالی محوطه خود را در زمین حریف ایجاد کنید. کنترل‌های ساده و جلسات گیم‌پلی کوتاه بازی به شما امکان می‌دهند تا در هر کجا و هر زمان به بازی بپردازید!

حساب کاربری فیسبوک خود را به بازی متصل کنید تا بتوانید دوستان خود را دعوت کرده و در برابر آن‌ها بازی کنید! می‌توانید با استفاده از چند نفر تعداد زیادی بازی به صورت همزمان در جریان داشته باشید!

بر دوستان خود و یا بازیکنان دیگر سراسر دنیا مسلط شوید! در وقایع مختلف بهترین بازیکن شوید و تیم خود را به سطح بعد ببرید!

بدوید، پاس دهید، از مدافعان دورگیری کنید، توپ را به دروازه شوت کنید و سایر استراتژی‌های فوتبال واقعی را اجرا کنید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود