بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
بازی شبیه ساز حراجی آیکون

Bid Wars - Storage Auctions and Pawn Shop Tycoon

بازی شبیه ساز حراجی
4.5 (2565507) امتیاز در گوگل‌پلی
استراتژیک , بازی , شبیه ساز

زمان آن رسیده که پول زیادی بدست بیاورید! در بازی حراجی Bid Wars – Storage Auctions and Pawn Shop Tycoon باید با جرئت پیش بروید، ببینیم چه کسی از همه باهوش‌تر و سریع‌تر است! سعی کنید نسبت به رقیبان خود پیشنهاد‌های بالاتری بدهید و از چیزی که می‌خرید سود کسب کنید! در جنگ حراجی، بصیرت شما با ارزش‌ترین سلاح‌تان است!

به دنیای هیجان‌انگیز حراجی وارد شوید و در مکان‌هایی که انتظارش را ندارید اشیاء عجیب و غریب و نادر را پیدا کنید! می‌توانید چیزهایی از توپ بسکتبال قدیمی و کاغذ توالت را تا گنجینه‌های گم شده و اشیاء فضایی را بدست بیاورید! در فروش‌های گاراژ پول‌های فراوانی به جیب بزنید و خود را به یک افسانه تبدیل کنید!

هرچه بیشتر سود کنید، حراجی هم بهتر می‌شود! می‌توانید در وقایع منحصربه‌فرد شرکت کنید، به بزرگترین شهرها سفر کرده و بهترین حراج‌کننده‌ها را ملاقات نمایید!

 

ویژگی‌ها:

بیش از 200 آیتم مختلف را می‌توانید پیدا کنید

شامل آیتم‌های نادر و عتیقه از کلکسیون‌های مختلف

بازی کازینو که بهترین پیشنهاد دهندگان را به چالش می‌کشد

اگر از فروش‌های گاراژ لذت می‌برید عاشق این بازی خواهید شد!

 

تغییرات نسخه 2.43.7 :

بهینه سازی های مختلف

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.43.7
  • اندازه : 148M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود