بازی تور جهانی ماشین سواری آیکون

Horizon Chase - World Tour

بازی تور جهانی ماشین سواری
4.2 (105041) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی

Horizon Chase – World Tour یک بازی اعتیادآور به سبک مسابقه اتومبیل‌رانی می‌باشد که از بهترین عناوین کلاسیک دهه 80 و 90 از جمله Out Run, Lotus Turbo Challenge, Top Gear (SNES), Rush الهام گرفته شده است. هر پیچ و هر دور در این بازی یادآور گیم‌پلی آرکید کلاسیک بوده و با سرعتی نامحدود سرگرمی هیجان‌انگیزی را ارائه می‌نماید. تخت گاز بروید و لذت ببرید!

این بازی جوایز متعدد و امتیازهای بالایی را از سایت‌های تخصصی بازی کسب نموده است.

در این بازی می‌توانید شاهد بازگشت گرافیک کلاسیک 16 بیتی باشید که از عناصر امروزی نیز در آن بهره گرفته شده است. ظاهر چندضلعی و زیبایی رنگ ثانویه به‌کار گرفته شده در آن، جوی منحصربه‌فرد و هماهنگ را به نمایش می‌گذارد. شما روح بازی‌های کلاسیک را در یک بدن کاملاً مدرن احساس خواهید کرد.

این بازی، مسابقه‌ای در سراسر دنیا می‌باشد. با هر جام جدید به رانندگی در مکان‌های فوق‌العاده بپردازید، غروب خورشید را مشاهده کنید، با باران، برف، خاکسترهای آتشفشانی و حتی طوفان شن مواجه شوید. روز یا شب، هر مسیر در یک کارت پستال زیبا در سراسر دنیا رخ می‌دهد.

موسیقی این بازی توسط Barry Leitch ارائه شده که سازنده برخی از بازی‌های کلاسیک همین سبک می‌باشد. همچنان که بازی را انجام می‌دهید با آهنگ‌های جذاب آن هیپنوتیزم خواهید شد که زیبایی گرافیکی آن را تکمیل می‌کند.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.9.29
  • اندازه : 244M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/23
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود