5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید

Super Slam Dunk Touchdown v1.3.4

Super Slam Dunk Touchdown یک بازی سبک کلاسیک، با قابلیت چند نقره محلی است که ترکیبی از ورزش‌ها را به وسیله یک موتور فیزیک سه‌بعدی به شما ارائه می‌کند. تیمی از قهرمانان ورزشی را تشکیل دهید و از سبک پرتاب و توانایی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها استفاده کنید تا گل بزنید و تیم مقابل را تخریب نمایید.

بازیکنان فوتبال امریکایی تکل می‌روند، بازیکنان فوتبال می‌قاپند، بازیکنان دربی اسکیت‌سواری می‌کنند و همه آن‌ها آبشار می‌زنند!

برای کنترل توپ‌های بیسبال، بسکتبال، بولینگ، تنیس و غیره به مبارزه بپردازید. به سبک دلخواه خود مسابقات را پیکربندی نمایید و تا حداکثر 6 بازیکن به صورت محلی در مسابقه سه-به-سه بازی کنید. مراقب پوست موزها، طرفداران و کامیون‌های یخ‌ساز باشید!

این بازی از حالت چند‌نفره تا حداکثر 6 بازیکن پشتیبانی می‌نماید (4 دسته بازی به صورت بی‌سیم و 2 دسته از طریق کابل یو‌اس‌بی)

توجه داشته باشید که برای انجام این بازی به یک دسته بازی نیاز دارید و این بازی به صورت اختصاصی بر روی کنسوی انویدیا شیلد، تبلت شیلد و تلویزیون اندروید اجرا می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود