بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
بازی مرز از دست رفته آیکون

Lost Frontier

بازی مرز از دست رفته
4.4 (411) امتیاز در گوگل‌پلی
استراتژیک , بازی

Lost Frontier یک بازی به سبک استراتژی نوبتی است که از سوی سازندگان بازی‌های Battleheart و Zombieville به شما ارائه می‌شود. آیا می‌توانید در یک محیط فانتزی که توسط فناوری استیم‌پانک و فراطبیعی اشباع شده، تنها با استفاده از عقل خود و یک تفنگ شش‌تیر دوام بیاورید؟

در حالت داستانی در 24 فصل که شما را با گیم‌پلی، شخصیت‌ها و دنیای بازی آشنا می‌کند بازی کنید.

زمانی که به گیم‌پلی تسلط پیدا کردید، در مجموعه‌ای شامل 20 مأموریت دانش خود را محک بزنید.

فرماندهی محدوده وسیعی از نیروهای غرب وحشی از تفنگداران و سواره‌نظام تا توپ‌های دوران جنگ داخلی را بر عهده بگیرید. یا از سلاح‌های عجیب و غریب‌تر مانند هواپیمای بخار و کشتی‌های هوایی استفاده کرده و از نیروهای تاریک مانند احضارکنندگان ارواح کمک بگیرید.

به عنوان فرمانده نیروهای خود یک افسانه زنده را انتخاب کنید. هریک از 9 افسانه منحصربه‌فرد با بازی شما قدرتمندتر می‌شوند، و سبک‌های بازی مختلف را ارتقاء می‌دهند.

از میان نقشه‌های گوناگون انتخاب کنید، قوانین را وضع نمایید، و در برابر هوش مصنوعی بازی یا به صورت محلی با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.5
  • اندازه : 81M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/06/09
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود