بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
بازی پیکسلی برنامه ریزی فرار آیکون

The Escapists: Prison Escape

بازی پیکسلی برنامه ریزی فرار
4.3 (9245) امتیاز در گوگل‌پلی
استراتژیک , بازی , ماجراجویانه

+حالا می‌توانید بازی The Escapists که چند میلیون نسخه فروش کرده را بر روی اندروید بازی کنید!

بسازید، بربایید، به نزاع بپردازید و فرار کنید!

یک بار دیگر به زندان افتاده‌اید. و تنها شانس شما این است که به هر روشی که لازم باشد یک راه فرار را مهندسی کنید. اینکه چگونه این کار را انجام می‌دهید به خودتان بستگی دارد! چرا شورش به پا نکنید؟ و یا یک تونل را درست زیر درهای زندان حفر نمایید؟ و یا حتی لباس فرم یک زندان‌بان را دزدیده و با اسیرکنندگان خود همرنگ شوید؟

این یک بازی منحصربه‌فرد با تعداد زیادی آیتم برای ساختن و ترکیب است که در مأموریت خود برای آزادی انجام می‌دهید. نگهبانان بیرونند تا هر تلاشی برای فرار را متوقف کنند، پس با حاضر شدن هنگام حضور و غیاب، کار کردن در زندان و پنهان کردن آیتم‌هایی که دزدیده‌اید، باید از رفتار مشکوک جلوگیری کنید.

فرار چیزی است که به بهترین نحو انجام می‌دهید، و باید مهارت‌های خود را در زندان‌های چالش‌برانگیز از سراسر دنیا ثابت نمایید.

 

تغییرات نسخه 1.1.5.556924 :

رفع مشکلات بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.1.5.556924
  • اندازه : 88M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/02/09
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود