5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید

Nyjah Huston: Skatelife v0.5.4

در بازی اسکیت‌سواری Nyjah Huston: #Skatelife به نیجا هوستون معروف ملحق شوید.
بر روی ریل‌های خطرناک با اسکیت بروید و با انجام حرکات نمایشی مخصوص، امتیازهای پی‌درپی بدست بیاورید. آیا می‌توانید حرکات نمایشی شاهکار نیجا در تاریخ لیگ خیابانی را اجرا نمایید؟
تخته را بگیرید، حرکات نمایشی اجرا کنید و با زمان‌بندی مناسب بهترین فرود را انجام دهید تا به یک اسکیت‌سوار سوپراستار تبدیل شوید. شاید حتی به اندازه کافی خوب باشید تا نیجا را به عنوان بزرگترین قهرمان اسکیت‌سوار دنیا به چالش بکشید.
با لمس‌ها و ژست‌های کشیدنی ساده می‌توانید به راحتی بر روی ریل‌ها حرکات نمایشی انجام دهید. اما آیا می‌توانید بر حالت‌های کنترل دستی مسلط شوید و انواع حرکات را پشت سر هم انجام دهید تا بیشترین امتیاز را از آن خود نمایید؟
بسته‌های کارت جذاب را بدست آورده و مهارت‌های نمایشی خود را ارتقاء دهید تا بالاترین امتیازات را بدست بیاورید. مهارت‌های خود را توسعه داده و بر حرکات پرطرفدار با امتیاز بالا مسلط شوید.
مأموریت‌های دیوانه‌وار را انجام دهید تا برای آخرین مسابقات هیجان‌انگیز آماده شوید. تلاش خود را بالا ببرید، در مسابقات پیروز شوید و به مجموعه جوایز خود بیافزایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود