پیش بینی آب و هوای هفته آینده آیکون

Dark Sky - Hyperlocal Weather

پیش بینی آب و هوای هفته آینده
4.0 (14028) امتیاز در گوگل‌پلی
نرم افزار , وضعیت آب و هوا

Dark Sky – Hyperlocal Weather دقیق‌ترین منبع برای دریافت اطلاعات آب و هوا می‌باشد. با وجود پیش‌بینی‌هایی با دقت در حد دقیقه، کاملاً خواهید دانست چه زمانی باران شروع خواهد شد یا پایان خواهد یافت، درست در جایی که ایستاده‌اید.
این برنامه برای دانلود رایگان بوده و شامل یک پیش‌بینی 24 ساعته کامل، پیش‌بینی 7 روزه با جزئیات، شرایط آب و هوایی فعلی، و نقشه‌های آب و هوایی زیبا می‌باشد.
اعلان‌های باران، هشدار شرایط آب و هوایی شدید، و هشدارهای سفارشی برنامه باعث می‌شوند اطلاعات کاملی درباره آب و هوای همیشه در حال تغییر داشته باشید.
یک خلاصه روزانه را زمان‌بندی کنید تا هر روز صبح یک گزارش را بر روی صفحه قفل دستگاه مشاهده نمایید.
با استفاده از ویجت‌های برنامه شرایط جوی را مستقیماً بر روی صفحه خانگی دستگاه‌تان ببینید. اطلاعاتی شامل شرایط فعلی، پیش‌بینی باران ساعت بعد، خلاصه روزانه، و نگاهی به هفته پیش رو.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.0.0
  • اندازه : 19M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/08/01
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود