6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب
احتمالا می‌پسندید 6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب
نرم افزار جلوگیری از جاسوسی آیکون

Camera Guard™ 3 Webcam Blocker & Anti-Spyware

نرم افزار جلوگیری از جاسوسی
4.3 (1724) امتیاز در گوگل‌پلی
امنیتی , دوربین , نرم افزار

Camera Guard™ 3 Webcam Blocker & Anti-Spyware یک برنامه حرفه‌ای محافظت از دوربین برای اندروید است.
این برنامه کاری می‌کند تا مطمئن شوید هیچ هکر، جاسوس و یا نرم‌افزار مخربی نمی‌تواند از طریق دوربین دستگاه‌تان شما را ببیند. تنها با یک کلیک دوربین گوشی هوشمند شما به طور کامل در برابر برنامه‌های جاسوسی و نظارتی محافظت می‌شود.
نه‌تنها میلیون‌ها کاربر، بلکه موسس فیسبوک، مارک زاکربرگ و رئیس اف‌بی‌آی، جیمز کامی برای محافظت بر روی دوربین جلویی دستگاه خود نوار می‌چسبانند، با استفاده از این برنامه شما به این کار که ظاهر ناپسندی نیز دارد، نیازی نخواهید داشت.
از سال 2013 که اسناد توسط ادوارد اسنودن فاش شد، حالا می‌دانیم که همه مورد جاسوسی واقع می‌شویم! از آن موقع جزئیات تهدیدآمیز به طور پیوسته برملا می‌شوند. اما نه‌تنها هکرها روش‌هایی را برای سوء استفاده از وب‌کم بدون یک علامت هشدار به کاربر یافته‌اند، بلکه آخرین بدافزار نیز بسیار خطرناک است، زیرا کنترل دوربین یکپارچه را مورد هدف قرار می‌دهد.
تنها با یک کلیک محافظت از دوربین فعال شده و این برنامه تمامی برنامه‌ها و پردازش‌هایی که سعی در دسترسی به دوربین دارند را مورد نظارت قرار می‌دهد. هر تلاش برای نفوذ امنیتی با یک سیگنال گزارش داده می‌شود.

 

تغییرات نسخه 5.0.2 :

بهبود امنیت برنامه

رفع مشکلات

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 5.0.2
  • اندازه : 5M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/10/31
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود