5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید

Soccer Manager Arena v1.1.2s

در بازی Soccer Manager Arena دست خود را از میان 106 کارت بازیکن مختلف بسازید و با تقویت آن به یک مدیر شکست‌ناپذیر تبدیل شوید. هرچه می‌خواهید ترکیب و تطبیق انجام دهید.

داشتن یک دست قدرتمند یک چیز است، اما دانستن اینکه چگونه از کارت‌های خود استفاده کنید، نحوه پیروزی را در بازی مشخص می‌سازد. هر کارت بازیکن دارای مشخصات خود و تا حداکثر دو توانایی ویژه می‌باشد. از میان 4 ترکیب انتخاب کنید که در هر بازی به شما امکان می‌دهد استراتژی متفاوتی را در پیش بگیرید.

از بازیکنان در مسابقات زنده در برابر رقبای تصادفی و یا دوستان خود استفاده کرده و مهارت‌های خود را توسعه دهید تا به یک قهرمان تبدیل شوید! همچنان که مسابقات را برنده می‌شوید، جوایزی می‌گیرید که به شما امکان می‌دهند از رتبه‌بندی‌ها بالا بروید. آزاد کردن مراحل جدید به شما امکان می‌دهد در میدان‌های مختلف به انجام بازی بپردازید.

 

ویژگی‌ها :

در نبردهای زنده به رقابت بپردازید

با آزاد کردن کارت‌ها تیم خود را توسعه دهید

از تلویزیون درباره مدیران دیگر یاد بگیرید!

در میدان‌های مختلف فوتبال رقابت کنید

باشگاه بسازید و به توسعه تیم‌های همدیگر کمک کنید

می‌توانید در برابر دوستانتان به بازی بپردازید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود