بازی رانندگی با موتور کیپس آیکون

Ultimate Motorcycle Simulator

بازی رانندگی با موتور کیپس
4.4 (34401) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , موتور سواری

بهترین بازی شبیه‌ساز موتورسواری سال 2018 با واقع‌گرایانه‌ترین فیزیک، بی‌نهایت قابلیت سفارشی‌سازی، یک دنیای باز وسیع، گیم‌پلی اعتیادآور و سرگرمی بی‌پایان به شما ارائه می‌شود!

بازی Ultimate Motorcycle Simulator واقعی بودن و سرگرمی رانندگی را ترکیب می‌کند تا با موتور فیزیک پیشرفته خود بهترین شبیه‌ساز را بر روی موبایل ایجاد نماید. بهترین بازی شبیه‌ساز موتورسواری با موتورهای مسابقه‌ای، آف‌رود و انواع وسایل نقلیه با فیزیک منحصربه‌فرد آنها‌!

موتور خود را بسازید و سبک خود را به همه نشان دهید! از طرح‌های بی‌شمار تا قطعات موتورسیکلت، می‌توانید موتور رویایی خود را درون این بازی بسازید. تخیل شما در اینجا تنها محدودیت موجود است!

نقشه باز و وسیع دنیای بازی به روشی خلاقانه طراحی شده تا مهارت‌های موتورسواری شما را محک زده و بهترین تجربه گیم‌پلی را ارائه نماید. از شهرها تا بیابان‌ها، دنیای این بازی با جزئیات بالا همراه است.

همه صداهای بازی از موتورهای واقعی ضبط شده‌اند تا قوی‌ترین حس را برای بازیکن ایجاد کنند. با کمک موتور گرافیکی پیشرفته، این بازی واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک و عمیق‌ترین افکت سه‌بعدی را بر روی موبایل ارائه می‌کند!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.8
  • اندازه : 109M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/14
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود