بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
بازی جنگ استیکمن ها آیکون

Stick War: Legacy

بازی جنگ استیکمن ها
4.6 (1033933) امتیاز در گوگل‌پلی
استراتژیک , اکشن , بازی

Stick War: Legacy یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های وب در تمامی دوران‌ها، اکنون به دستگاه‌های موبایل آمده! این یکی از بزرگترین، سرگرم‌کننده‌ترین، چالش‌برانگیزترین و اعتیادآورترین بازی‌های سبک آدمک می‌باشد. ترکیب ارتش خود را کنترل کرده و یا هر نیرو را به صورت مجزا کنترل نمایید.

نیروها را بسازید، به معدن‌کاری طلا بپردازید، روش شمشیرزن، نیزه‌دار، کمان‌دار، جادوگر و حتی غول را یاد بگیرید. مجسمه دشمن را نابود کنید و همه قلمروها را تسخیر نمایید!

در دنیایی به نام اینامورتا، شما توسط کشورهای مختلف که هریک دارای فناوری‌های خود بوده و برای سلطه نزاع می‌کنند احاطه شده‌اید. هر کشور روش مخصوص به خود را برای دفاع و حمله اختراع کرده است. هر کدام فکر می‌کنند روش آن‌ها تنها روش است و سلا‌ح‌ها را به مذهب تبدیل نموده‌اند.

 

ویژگی‌ها :

حالت بقاء در برابر زامبی‌های بی‌پایان! چند شب می‌توانید دوام بیاورید؟

مقدمه سینمایی به سبک کتاب‌های کمیک برای مرده‌های بی‌پایان!

حالت مسابقه! در برابر ده‌ها رقیب چالش‌برانگیز هوش مصنوعی به نبرد بپردازید!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2021.1.14
  • اندازه : 102M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/11

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود