Bike Race Game: Traffic Rider Of Neon City v3.61

به شهر نئونی خوش آمدید! از یک شهر با دقت طراحی شده لذت ببرید! در بازی Bike Race Game: Traffic Rider Of Neon City هر موتور مسابقه‌ای سریع است و می‌توانید موتور مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. همه مسیرهای مسابقه را کاوش کرده و به بالاترین سرعت دست پیدا نمایید! در این قهرمانی به بهترین سوارکار نئون تبدیل شوید. این یک بازی سرگرم‌کننده برای بازیکنانی از تمامی سنین می‌باشد!

از رانندگی و مسابقه در شهر نئونی لذت ببرید! در آینه عقب موتور خود نگاه کنید! رقبایتان به دنبال شما هستند! عجله کنید! موتور خود را تا آخرین حد به چالش بکشید و مسابقه را برنده شوید! ببینید موتور شما پشتک می‌زند و حرکات نمایشی جالب دیگر را اجرا می‌نماید!

با دوستان و یا اعضای خانواده خود بازی‌ را انجام دهید. ببینید کدام‌یک از مسیرها دشوارتر از بقیه است و بر آن غلبه کنید! به سوارکار شکست‌ناپذیر تبدیل شده و قهرمانی را برنده شوید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود