5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید

BaseBall Challenge Game 2017 v1.1.2

BaseBall Challenge Game – 2017 کامل‌ترین بازی بیسبال برای گوشی اندرویدی شما می‌باشد. در 4 حالت بازی هیجان‌انگیز جدید با تیم بیسبال محبوب خود به بازی بپردازید: بی‌پایان، مأموریت، چالش، رقیب تصادفی (در برابر ربات)، ارائه حالت چندنفره به زودی.
بازی بیسبال را با گرافیک فول اچ‌دی تجربه نمایید. شخصیت‌های سه‌بعدی باکیفیت به صورتی بی‌نظیر بازی بیسبال را به نمایش می‌گذارند.
در حالت رقیب تصادفی شما می‌توانید در برابر یک بازیکن مجازی بازی کنید. بازیکن مجازی یک بازیکن هوش مصنوعی یا ربات است که به اندازه کافی هوشمند می‌باشد تا رقابت سختی به شما دهد. سرعت بازی تصادفی است. قبل از شروع بازی باید مقداری پول شرط‌بندی کنید.
در حالت چالش شما باید تیم رقیب را در شرایط داده شده شکست بدهید و کاری کنید تیم‌تان برنده شود. 1000 واحد پول برای کامل کردن حالت چالش به شما داده می‌شود.
در حالت بی‌پایان شما به عنوان یک توپ‌زن که می‌تواند به صورت بی‌پایان به توپ ضربه بزند بازی را انجام می‌دهید. می‌توانید هرچه در توانتان است امتیاز بگیرید.
در حالت مأموریت/حرفه‌ای شما باید با کامل کردن تعدادی مأموریت حرفه خود را بسازید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود