5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید
بازی بسکتبال خیابانی آیکون

Street Basketball Association

بازی بسکتبال خیابانی
4.6 (63769) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ورزشی

بستکتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در ایالات متحده آمریکا است و همانند فوتبال در کشور ما بازی کودکان در کوچه و خیابان است.از این رو اگر از دوست داران این بازی هستید و تم خیابانی آن را ترجیح می دهید بازی Street Basketball Association را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و به گروهی از نوجوانان را بری کسب مقام قهرمانی کمک کنید.البته افزون بر انجام لیگ های جذاب بازی می توانید از دوستان خود هم برای مسابقه های آنلاین دعوت به عمل بیاورید.

اگر نمی‌دانید در بازی بسکتبال چه ضربه‌هایی چند امتیازدارند و از چه نقطه پر تاپ توپ به سمت سبد امتیاز بیشتری دارد مشکلی نیست چون طراحان بازی در قسمت آموزش تمامی این‌ها را به شما می‌آموزند.

اگر به مودم WiFi متصل هستید از دوستانتان که می‌خواهند با شما مسابقه دهند بخواهید به مودم مربوطه وصل شوند و به‌صورت آنلاین با شما مسابقه دهند بدون اینکه حتی یک مگابایت اینترنت مصرف کنید.

اگر فکر می‌کنید بازی باهوش مصنوعی مشکل است می‌توانید از سه سطح دشواری که در بازی تعبیه‌شده استفاده کنید که شامل ساده،متوسط و سخت می‌شود.

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.3.0
  • اندازه : 72M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود