5 بازی برتر فوتبال اندروید
احتمالا می‌پسندید 5 بازی برتر فوتبال اندروید
بازی فوتبال جذاب جام 2021 آیکون

Soccer Cup 2021

بازی فوتبال جذاب جام 2021
4.1 (36399) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ورزشی

جام جهانی 2018 روسیه سرشار از شادی‌ها و غم‌ها برای طرفداران تیم‌های قدرتمند جهان بود و اکنون پس از گذشت یک سال از این رویداد ورزشی جذاب دوباره تیم های قدرتمند جهان گرد هم آمدند تا مسابقات نفس‌گیر جام جهانی را به گوشی شما بیاورند و لذت هدایت تیم هایی همچون برزیل، اسپانیا و آرژانتین را به شما هدیه دهند.

در شما در قالب یک بازی روان هدایت یازده بازیکن را بر عهده‌دارید که به‌سادگی کنترل می‌شوند و می‌توانید با توجه به نیازتان قدرت شوت و پاس‌هایشان را تنظیم کنید پس برای پیروزی در هنگام حمله بیشتر روی قدرت شوت‌هایی که می‌زنید دقت کنید.

حالت‌های بازی

فصل

در این حالت باید از میان باشگاه‌های معروفی مثل بارسلونا، رئال مادرید، منچستریونایتد، بایرن‌مونیخ، تاتنهام یا یوونتوس یکی را انتخاب کنید و برای قهرمانی در لیگ‌های معتبر اروپایی بجنگید.

تورنومت

در این شکل از بازی باید در تورنومت های معتبری مثل جام جهانی شرکت کنید و برای خود و گروهتان تاریخ‌سازی کنید.

تمرین

اگر فکر می‌کنید باید مهارت‌های خود را در فوتبال بهبود ببخشید و دانش تان را در این زمینه افزایش دهید این مدل از بازی را انتخاب کنید تا در یک دوره آموزشی دشوار تمامی مهارت‌های لازم برای فوتبال را از ساده‌ترین تا حرفه‌ترین‌ها بیاموزید.

 

تغییرات نسخه 1.16.3 :

نام بازیکنان و شماره های آنان نیز بروز شده است

اضافه شدن قابلیت ویرایش تیم

6 تیم آمریکای شمالی اضافه شده است

بروز شدن منوی اصلی و آموزش بازی

رفع مشکلات و بهبود عملکرد بازی

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.16.3
  • اندازه : 75M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/11
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود